Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/334655
Title: Бизнес-аналитика как инструмент повышения рыночной конкурентоспособности компании
Other Titles: Business analytics as a tool to increase a company's market competitiveness / M. S. Timofeichik
Authors: Тимофейчик, М. С.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы V Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 2 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), А. А. Королёва, Б. Н. Паньшин. – Минск : БГУ, 2024. – С. 303-306.
Abstract: Данная работа посвящена исследованию роли бизнес-аналитики в контексте повышения конкурентоспособности компании. В работе рассматривается важность использования данных и аналитики для разработки рыночной стратегии, управленческого принятия решений, повышения эффективности бизнес-процессов и стимулирования инноваций
Abstract (in another language): This work is devoted to the study of the role of business analytics in the context of increasing the competitiveness of the company. The paper examines the importance of using data and analytics to develop a market strategy, managerial decision-making, improve the efficiency of business processes and stimulate innovation
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/334655
ISBN: 978-985-881-704-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
303-306.pdf234,58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.