Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/333001
Title: CX-стратегия как элемент экономической безопасности компании
Other Titles: CX strategy as an element of the company's economic security / E. G. Churlei, K. A. Tsarik
Authors: Чурлей, Э. Г.
Царик, К. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы VІІ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 28 февр. 2025 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 643-647.
Abstract: Стратегия развития клиентского опыта в компании позволяет создавать продукты и процессы, работающие на долгосрочную перспективу, обеспечивая устойчивость и конкурентоспособность. Это дает возможность выстраивать прочные отношения с клиентами, повышая число лояльных, тем самым способствуя увеличению прибыли компании, ее устойчивому росту и экономической безопасности
Abstract (in another language): The strategy of developing customer experience in the company allows to create products and processes that work for the long term, ensuring sustainability and competitiveness. This makes it possible to build strong relationships with customers, increasing the number of loyal ones, thereby contributing to the increase in the company's profits, its sustainable growth and economic security
Description: Раздел 6. Обеспечение экономической безопасности в современных условиях
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/333001
ISBN: 978-985-881-779-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
643-647.pdf238,54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.