Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332956
Title: Интернет-реклама в маркетинговой стратегии предприятия
Other Titles: Internet advertising in the marketing strategy of the enterprise / Y. Y. Marchenkova
Authors: Марченкова, Е. Е.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы VІІ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 28 февр. 2025 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 466-468.
Abstract: В статье раскрывается значимость рекламы в интернете как важнейшего инструмента маркетинговой деятельности предприятия. Рассматриваются используемые в отечественном бизнесе направления рекламных коммуникаций, способствующие выработке оптимальной стратегии маркетинга компании и повышению показателей ее экономической эффективности
Abstract (in another language): The article reveals the importance of advertising on the Internet as the most important tool for the marketing activities of an enterprise. The directions of advertising communications used in domestic business are considered, contributing to the development of an optimal marketing strategy for the company and increasing its economic efficiency indicators
Description: Раздел 5. Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332956
ISBN: 978-985-881-779-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
466-468.pdf259,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.