Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332232
Title: Продвижение мобильных приложений: стратегии и инструменты : аннотация магистерской диссертации / Анастасия Андреевна Богданова ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Купчинова Т.В.
Other Titles: Mobile App Promotion: Strategies and Tools : annotation of the master's thesis / Anastasia Andreevna Bogdanova ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; academic supervisor: Tatyana V. Kupchinova
Рахуненнг мабільных дадатфк: стратэгіі і інструменты : анатацыя магістарскай дысертацыі / Анастасія Андрэеўна Багданава ; БДУ, факультэт філасофіі і сацыяльных навук, кафедра сацыяльнай камунікацыі ; навук. кiр. Купчынава Т.У.
Authors: Богданова, Анастасия Андреевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 31-Jul-2024
Abstract: Цель работы – определить актуальные стратегии и инструменты в продвижении мобильных приложений на основе разработки плана продвижения приложения «Huur».
Abstract (in another language): The purpose of this work is to identify current strategies and tools in the promotion of mobile applications based on the development of a promotion plan for the «Huur» application.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332232
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BOGDANOVA AA ffsn an ru.pdf268,74 kBAdobe PDFView/Open
BOGDANOVA AA ffsn an eng.pdf114,46 kBAdobe PDFView/Open
BOGDANOVA AA ffsn an by.pdf268,79 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.