Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331316
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKarotchanka, M. A.
dc.date.accessioned2025-06-27T12:11:13Z-
dc.date.available2025-06-27T12:11:13Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationБизнес-пульс : III Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 14 ноября 2024 г. : сб. материалов / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2025. – С. 312-315.
dc.identifier.isbn978-985-7214-91-4
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/331316-
dc.descriptionСекция 2. Информационные технологии и математическое моделирование в бизнесе
dc.description.abstractBlockchain technology offers transformative potential in loyalty programs by enhancing transparency, reducing fraud, and providing seamless cross-platform usage. This article focuses on the study of the usage of a blockchain-based loyalty model through game theory, focusing on customer retention and system efficiency. Using the Prisoner's Dilemma and Nash Equilibrium, the study will examine the definition of customer engagement patterns in tokenized loyalty structures. Preliminary findings indicate blockchain’s advantages in preventing fraud and improving trust, which optimizes loyalty program effectiveness
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : Институт бизнеса БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.titleBlockchain-enabled loyalty programs
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2024. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
312-315.pdf484,68 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.