Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331199
Заглавие документа: Influence of social networks on consumer behavior
Авторы: Shtaniuk, P. U.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Дата публикации: 2025
Издатель: Минск : Институт бизнеса БГУ
Библиографическое описание источника: Бизнес-пульс : III Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 14 ноября 2024 г. : сб. материалов / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2025. – С. 533-536.
Аннотация: In the modern world, social networks are actively used for business purposes when communicating with customers and promoting new products or services. Since there is a direct link between communication and promotion, social networks were easily integrated into the marketing sphere. The massive growth of social media use is affecting consumer behavior. For example, the opportunity to consult with each other has been created, which has affected the relationship between the consumer and the brand, with the consumer being in a better position. Social media has influenced marketing by changing the ways in which consumers share, evaluate and choose information. This article describes the main changes in consumer behavior with active development of social networks
Доп. сведения: Секция 3. Маркетинг в XXI веке
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331199
ISBN: 978-985-7214-91-4
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2024. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
533-536.pdf402,1 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.