Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331193
Заглавие документа: Using the metaverse and VR/AR in marketing: trends and innovations of 2024
Авторы: Trinchin, V. V.
Saevets, D. V.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Дата публикации: 2025
Издатель: Минск : Институт бизнеса БГУ
Библиографическое описание источника: Бизнес-пульс : III Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 14 ноября 2024 г. : сб. материалов / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2025. – С. 508-511.
Аннотация: The relevance of exploring marketing within the ambit of the metaverse and technologies like Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) is underscored by their burgeoning impact on consumer preferences and business models. These technologies offer novel avenues for engaging consumers, crafting personalized experiences, and branding in innovative ways. This study aims to unearth prevailing trends and the potential of VR/AR and the metaverse in marketing strategies. The objectives are to delineate the primary trends in the application of VR/AR technologies and to examine case studies that demonstrate successful integration of these technologies into marketing campaigns. To accomplish the research objectives, the methodology encompasses a literature review focusing on VR/AR marketing applications, in-depth analysis of case studies highlighting successful marketing initiatives, and interviews with technology and marketing experts. This multifaceted approach ensures a comprehensive understanding of the current landscape and future prospects of marketing
Доп. сведения: Секция 3. Маркетинг в XXI веке
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331193
ISBN: 978-985-7214-91-4
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2024. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
508-511.pdf564,07 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.