Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/326084
Title: | Организационно-технический аспект дидактического сопровождения комбинированных форм обучения иностранному языку |
Other Titles: | Organizational and technical aspect of didactic support of combined forms of foreign language teaching / H.A. Pusiankova |
Authors: | Пусенкова, Г. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26–27 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 462-465. |
Abstract: | В статье рассматривается проблема организационно-технического аспекта дидактического сопровождения комбинированных форм обучения иностранному языку. Акцент делается на предварительную работу по разъяснению специфики организации обучения и необходимое техническое обеспечение исходя из конкретных условий и образовательных задач |
Abstract (in another language): | The article considers the problem of the organizational and technical aspect of didactic support of combined forms of foreign language teaching. The emphasis is on preliminary work to clarify the specifics of instructions and the necessary technical support based on specific conditions and educational objectives |
Description: | Раздел 7. Смешанные формы обучения в условиях цифровизации языкового образования = Section 7. Mixed forms of learning in the context of digitalization of language education |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/326084 |
ISBN: | 978-985-881-736-7 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
462-465.pdf | 378,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.