Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/326078| Title: | Электронный языковой портфолио студента как рефлексивный компонент в смешанном обучении |
| Other Titles: | Students’ e-language portfolio as a reflexive component in the blended learning mode / I.V. Kudyrko, I.A. Trubochkina |
| Authors: | Кудырко, И. В. Трубочкина, И. А. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Минск : БГУ |
| Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26–27 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 437-441. |
| Abstract: | В данной статье рассматриваются преимущества использования продуктивной образовательной технологии «электронный языковой портфолио студента» в процессе реализации модели смешанного обучения «перевернутый класс». Авторы концентрируют внимание на его рефлексивном потенциале, возможностях самодиагностики и актуализации самооценки обучающихся |
| Abstract (in another language): | This article considers the advantages of using productive educational technology “student’s e-language portfolio” in the process of implementing “flipped classroom” blended learning model. The authors focus on its reflexive potential, the possibilities of self-diagnosis and updating students’ self-assessment |
| Description: | Раздел 7. Смешанные формы обучения в условиях цифровизации языкового образования = Section 7. Mixed forms of learning in the context of digitalization of language education |
| URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/326078 |
| ISBN: | 978-985-881-736-7 |
| Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
| Appears in Collections: | 2023. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 437-441.pdf | 424,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

