Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326078
Title: Электронный языковой портфолио студента как рефлексивный компонент в смешанном обучении
Other Titles: Students’ e-language portfolio as a reflexive component in the blended learning mode / I.V. Kudyrko, I.A. Trubochkina
Authors: Кудырко, И. В.
Трубочкина, И. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26–27 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 437-441.
Abstract: В данной статье рассматриваются преимущества использования продуктивной образовательной технологии «электронный языковой портфолио студента» в процессе реализации модели смешанного обучения «перевернутый класс». Авторы концентрируют внимание на его рефлексивном потенциале, возможностях самодиагностики и актуализации самооценки обучающихся
Abstract (in another language): This article considers the advantages of using productive educational technology “student’s e-language portfolio” in the process of implementing “flipped classroom” blended learning model. The authors focus on its reflexive potential, the possibilities of self-diagnosis and updating students’ self-assessment
Description: Раздел 7. Смешанные формы обучения в условиях цифровизации языкового образования = Section 7. Mixed forms of learning in the context of digitalization of language education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326078
ISBN: 978-985-881-736-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
437-441.pdf424,1 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.