Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326034
Title: Геймификация в приложениях SaaS product
Other Titles: Gamification in SaaS product applications / A. Kulbitsky
Authors: Кульбицкий, А. Е.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Автоматика. Вычислительная техника
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26–27 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 220-225.
Abstract: Статья описывает основные понятия геймификации в SaaS приложениях. Рассматриваются примеры геймификации на мировом рынке, а также успешное применение в работах студентов специальности «Прикладная информатика» БГУ
Abstract (in another language): The article describes the basic concepts of gamification in SaaS applications. Examples of gamification on the world market are considered, as well as successful application in the works of BSU students
Description: Раздел 3. Перспективы применения информационных технологий в постиндустриальном обществе = Section 3. Prospects for application of information technologies in the post-industrial society
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/326034
ISBN: 978-985-881-736-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
220-225.pdf508,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.