Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324514
Title: Маркетинговые инструменты компании Luxvisage
Authors: Тарасевич, В. А.
Решетникова, М. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2025
Publisher: Четыре четверти
Citation: Сборник научных статей студентов, магистрантов, аспирантов. Вып. 33 / cост. А. А. Галковская; под общ. ред. Е. А. Достанко. — Минск: Четыре четверти, 2025. — С. 157—160.
Description: Раздел 3. Менеджмент. Маркетинг. Финансы и банковское дело. Экономика
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324514
ISSN: 2224-0845
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Сборник научных статей студентов, магистрантов, аспирантов. Выпуск 33

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tarasevich_reshetnikova_sbornik33.pdf199,14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.