Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323870
Title: Маркетинговые функции социальных сетей : аннотация к дипломной работе / Мария Александровна Сочнева ; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга ; науч. рук. Ващило А. А.
Authors: Сочнева, Мария Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск
Abstract: Цель: Разработка предложений по повышению эффективности использования социальных сетей ООО «Ле Рой» как инструмента интернет-маркетинга.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323870
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Маркетинг. 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сочнева_аннотация.pdf169,54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.