Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323673
Title: Информативная стратегия как условие эффективности формирования имиджа (опыт медиагруппы «Наш Челябинск»)
Other Titles: Informative strategy as a condition for efficiency of the image formation (experience of media group «Our Chelyabinsk») / V. S. Shevchenko
Authors: Шевченко, В. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Слова ў кантэксце часу : матэрыялы 5-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 11 сак. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 330-333.
Abstract: В статье описываются роль и место информативной стратегии в структуре коммуникативных стратегий. Определены ее цель и задачи. Рассмотрен практический опыт применения информативной стратегии в деятельности медиагруппы «Наш Челябинск» по формированию имиджа региона
Abstract (in another language): The article describes role and place of informative strategy in the structure of communicative strategies. The article defines its aims and goals. The article shows practical experience of application of informative strategy in work of media group «Our Chelyabinsk» devoted to image formation of the region
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323673
ISBN: 978-985-881-683-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Слова ў кантэксце часу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
330-333.pdf318,48 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.