Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323655
Title: Медийные стратегии китайских брендов на рынках стран ЕАЭС
Other Titles: Interaction of Chinese brands with the target audience through the media in the markets of the EAEU countries / А. I. Basova, Tian Yihang
Authors: Басова, А. И.
Тянь Ихан
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Слова ў кантэксце часу : матэрыялы 5-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 11 сак. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 29-32.
Abstract: Рассматриваются медийные стратегии китайских брендов на рынке стран ЕАЭС, роль брендов в различных секторах, включая технологии, автомобилестроение и потребительские товары. Сделан вывод о том, что китайские бренды значительно усилили свои медийные стратегии, фокусируясь на создании успешных рекламных сообщений, которые способствуют укреплению и улучшению взаимодействия с международной аудиторией
Abstract (in another language): The article analyzes the media strategies of Chinese brands in the market of the EAEU countries. Covers trends in trade and the role of brands in various sectors, including technology, automotive and consumer goods. It concluded that Chinese brands have significantly strengthened their media strategies, focusing on creating strong advertising messages that have strengthened and improved engagement with international audiences
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323655
ISBN: 978-985-881-683-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Слова ў кантэксце часу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29-32.pdf381,27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.