Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321764
Title: Обучение стратегическим коммуникациям в условиях цифровой трансформации
Other Titles: Training in strategic communications in the context of digital transformation / Yu. V. Klyueva, D. V. Zubko
Authors: Клюев, Ю. В.
Зубко, Д. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 26-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 80-годдзю фак. журналістыкі Беларус. дзярж. ун-та, Мінск, 14–15 лістап. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: а. в. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 555-557.
Abstract: Целью статьи является выявление основных принципов стратегических коммуникаций в качестве высших коммуникативных компетенций в контексте формирующейся цифровой цивилизации. Определена необходимость их усвоения и практического применения студентами в процессе университетского обучения и впоследствии в их деятельности в качестве профессиональных коммуникаторов
Abstract (in another language): The purpose of the article is to identify the basic principles of strategic communications as the highest communicative competencies in the context of the emerging digital civilization. The necessity of their assimilation and practical application by students in the process of university education and subsequently in their activities as professional communicators is determined
Description: Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321764
ISBN: 978-985-881-676-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
555-557.pdf327,63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.