Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320827
Title: Развивающий и воспитательный потенциалы урока иностранного (итальянского) языка
Other Titles: The developing and educational potentials of a foreign (Italian) language lesson / N. I. Brutskaya
Authors: Бруцкая, Надежда Ильинична
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Прикладная лингвистика: наследие и современность : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 85-летию филол. фак. Белорус. гос. ун-та, Минск, 22–23 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. М. Дорогокупец-Новицкая (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 362-366.
Abstract: В статье рассмотрены развивающий и воспитательный потенциалы урока иностранного языка. Теоретической основой послужила классификация Е. И. Пассова, практической – материал и опыт, полученные за время преподавания иностранного (итальянского) языка в университете на начальном и продвинутом этапах обучения. Статья имеет практическую направленность
Abstract (in another language): The article will consider in detail the developing and educational potentials of a foreign language lesson. The theoretical basis was the classification of E. I. Passov, the practical one was the material and experience gained during teaching a foreign (Italian) language at the university at the initial and advanced stages of education. The article has a practical orientation
Description: Секция V. Проблемные вопросы обучения иностранным языкам
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320827
ISBN: 978-985-881-656-8
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Прикладная лингвистика: наследие и современность

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
362-366.pdf734,31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.