Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320487
Title: Возможности информационно-коммуникационных технологий для незрячих и слабовидящих студентов на занятиях английского языка
Other Titles: Possibilities of information and communication technologies for blind and visually impaired students in English language classes / V. S. Selezneva
Authors: Селезнева, В. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VІII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 19–20 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 318-320.
Abstract: Студенты с нарушением зрения нуждаются в корректировке учебного процесса. Данное исследование фокусируется на возможностях информационно-коммуникационных технологий, которые помогают незрячим и слабовидящим студентам участвовать в процессе обучения английского языка и лучше воспринимать преподаваемую информацию
Abstract (in another language): Students with visual impairment need correction in the learning process. This study focuses on the possibilities of information and communication technologies, that help blind and visually impaired students to participate in the English language learning process and absorb better the information taught
Description: Раздел 5. Актуальные направления прикладной лингвистики = Section 5. Topical issues of applied linguistics
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320487
ISBN: 978-985-881-655-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
318-320.pdf738,88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.