Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320484
Title: Метаструктурная модель интернет-мема как способ репрезентации культурного феномена XXI века
Other Titles: Internet meme metastructure model as a way of the XXIs century cultural phenomenon representation / M. A. Babayan
Authors: Бабаян, М. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VІII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 19–20 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 308-312.
Abstract: В данной статье рассматриваются ключевые аспекты предложенной автором метаструктурной модели интернет-мема в контексте современной цифровой культуры; делаются выводы о целесообразности внедрения данной разработки в образовательный процесс; предоставляются рекомендации по корректному использованию интернет-мемов при обучении
Abstract (in another language): The article deals with the key aspects of the proposed by the author Internet meme metastructural model in the context of modern digital culture; conclusions are drawn about the feasibility of implementing this development in the educational process; recommendations on the correct use of Internet memes in teaching are provided
Description: Раздел 5. Актуальные направления прикладной лингвистики = Section 5. Topical issues of applied linguistics
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/320484
ISBN: 978-985-881-655-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
308-312.pdf550,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.