Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/319538
Title: Возможности организации обучения английскому языку для незрячих и слабовидящих студентов в инклюзивной группе
Other Titles: Possibilities of organising English language teaching for blind and visually impaired students in an inclusive group / V. S. Selezneva
Authors: Селезнева, В. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Англистика в третьем тысячелетии: новые подходы и пути развития : тезисы докл. Междунар. науч. конф., Минск, 3‒5 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т, Ин-т языкознания Рос. акад. наук, Моск. гос. лингв. ун-т; редкол.: М. С. Гутовская (гл. ред.), И. В. Зыкова, О. Г. Дубровская. – Минск : РИВШ, 2024. – С. 80-82.
Abstract: Характерная особенность обучения людей с нарушением зрения выражена в ограничении доступа к информации. Доклад рассматривает возможности организации обучения английскому языку для студентов с нарушениями зрения в инклюзивной группе. В ходе исследования выявлены наиболее релевантные методы преподавания английского языка для незрячих и слабовидящих студентов в вузе
Abstract (in another language): The characteristic feature of learning for visually impaired people consists in limited access to information. The report views possibilities of organising English language teaching for blind and visually impaired students in an inclusive group and identifies the most relevant methods of teaching English for blind and visually impaired students in higher education
Description: Раздел «Англистика и прикладная лингвистика» = Section «English studies and applied linguistics»
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/319538
ISBN: 978-985-586-835-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Англистика в третьем тысячелетии: новые подходы и пути развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80-82.pdf199,17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.