Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318822
Title: Современные тенденции развития интернет-рекламы
Other Titles: Contemporary trends in the development of internet advertising / A. Supranovich
Authors: Супранович, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 440-444.
Abstract: В статье рассматриваются современные тенденции развития интернет-рекламы, подчеркивается ее растущее влияние на рынке рекламных услуг. Отдельное внимание уделяется перспективам применения больших данных и искусственного интеллекта в интернет-рекламе, которые открывают новые возможности для персонализации и оптимизации рекламных кампаний. Также обсуждается значимость пользовательского контента в создании доверия и вовлеченности аудитории
Abstract (in another language): This article discusses the contemporary trends in the development of internet advertising, emphasizing its growing influence on the advertising services market. Special attention is given to the prospects of using big data and artificial intelligence in internet advertising, which open new opportunities for personalization and optimization of advertising campaigns. The importance of user-generated content in creating trust and audience engagement is also discussed
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318822
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
440-444.pdf468,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.