Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318814
Title: Digital advertising trends in China
Other Titles: Тенденции цифровой рекламы в Китае / Ли Чжан
Authors: Li Zhang
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 403-406.
Abstract: Since 2020, China's online advertising has developed slowly due to the impact of the new coronavirus, and the online advertising platform pattern has basically taken shape, showing an overall intelligent development trend. Digital advertising has built a new development pattern, search advertising has formed an involution situation, and video advertising has become social and digital. However, the current problems and challenges such as economic recovery after the COVID–19 epidemic, oligopoly, and user privacy and security risks have greatly affected the development of advertising technology and industry. Therefore, the development of digital advertising in China should adapt to changes in the new development trend, deepen 5G mobile construction, and develop innovatively
Abstract (in another language): С 2020 г. китайская онлайн-реклама развивалась медленно из-за влияния нового коронавируса, и платформа онлайн-рекламы в основном сформировалась, демонстрируя общую интеллектуальную тенденцию развития. Цифровая реклама построила новую схему развития, поисковая реклама сформировала инволюционную ситуацию, а видеореклама стала социальной и цифровой. Однако текущие проблемы и вызовы, такие как восстановление экономики после эпидемии COVID-19, олигополия, риски конфиденциальности и безопасности пользователей сильно повлияли на развитие рекламных технологий и индустрии. Поэтому развитие цифровой рекламы в Китае должно адаптироваться к изменениям в новой тенденции развития, углублять строительство мобильной связи 5G и развиваться инновационно
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318814
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
403-406.pdf522,36 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.