Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/317743
Title: Перспективы цифровой трансформации управления трансакциями в цифровой наружной рекламе
Other Titles: Prospects for digital transformation in transaction management of digital outdoor advertising / M. I. Demin
Authors: Демин, М. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы VІ Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 25-летию экон. фак. БГУ, Минск, 28–29 февр. 2024 г. В 2 ч. Ч. 2 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 159-161.
Abstract: В статье раскрыты структурные альтернативы текущей концепции функционирования рынка цифровой наружной рекламы с точки зрения снижения трансакционных издержек. Охарактеризованы ожидаемые эффекты применения различных альтернатив, предложенных к использованию в рамках цифровой трансформации сферы
Abstract (in another language): This article discusses alternative structures for the current concept of the digital outdoor advertising market, in terms of decreasing transaction costs. It also describes the expected outcomes of applying various proposed alternatives for use within the digital transformation process of this sector
Description: Раздел 5. Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/317743
ISBN: 978-985-881-588-2 (ч. 2)
978-985-881-589-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
159-161.pdf224,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.