Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/317388
Title: Проведение маркетинговых исследований в венчурном финансировании
Other Titles: Conducting marketing research in venture financing / L. M. Lapitskaya, L. L. Solovyova, M.V. Minko
Authors: Лапицкая, Л. М.
Соловьева, Л. Л.
Минько, М. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы VІ Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 25-летию экон. фак. БГУ, Минск, 28–29 февр. 2024 г. В 2 ч. Ч. 1 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 306-308.
Abstract: В данной статье проводится исследование роли проведения маркетинговых исследований в венчурном финансировании, рассмотрены методы продвижения инновационного проекта. Дана оценка целесообразности их применения на разных этапах реализации инновационного проекта
Abstract (in another language): This article examines the role of marketing research in venture financing, and discusses methods for promoting an innovative project. An assessment of the effectiveness of their application at different stages of the implementation of an innovative project is given
Description: Раздел 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/317388
ISBN: 978-985-881-587-5 (ч. 1)
978-985-881-589-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
306-308.pdf227,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.