Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/316203
Title: Жанровое своеобразие материалов об автомобильном бренде «Джили» на страницах белорусских средств массовой информации
Other Titles: Genre originality of materials about the autmobile brand «Geely» on the pages of Belarusian media / Li Xiaoxu
Authors: Ли Сяосюй
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журнал Белорусского государственного университета. Журналистика = Journal of the Belarusian State Univers ity. Journalism. – 2024. – № 1. – С. 42-49
Abstract: Подчеркнута актуальность изучения жанрового своеобразия материалов при продвижении автомобильного бренда. Эмпирическую базу исследования составили публикации в белорусских периодических изданиях «Беларускі час»,«Белорусы и рынок»,«Вестник Белнефтехима», «Дело», «Директор», «Рэспубліка»,«СБ. Беларусь сегодня»,«Сельская газета», «Экономическая газета». Выделены основные этапы медийного продвижения бренда «Джили» в белорусских печатных средствах массовой информации в 2013–2023 гг.
Abstract (in another language): The article emphasizes the relevance of studying the genre uniqueness of materials when promoting an automobile brand. The empirical basis of the study consisted of publications in the Belarusian periodicals «Belaruski chas», «Belorusy i rynok», «Vestnik Belneftekhima», «Delo», «Director», «Rjespublika», «SB. Belarus’segodnya»,«Sel’skaya gazeta», «Ekonomiheskaya gazeta».The main stages in the media promotion of the brand «Geely» in the Belarusian print media in 2013–2023.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/316203
ISSN: 2788-6638
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42-49.pdf362,67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.