Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314344
Title: Развитие творческих способностей обучающихся посредством дистанционных образовательных технологий в процессе обучения иностранным языкам
Other Titles: Development of students’ creative abilities through distance learning technologies in the process of teaching foreign languages / K. A. Kruchinina
Authors: Кручинина, К. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 21–22 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 228-232.
Abstract: Статья посвящена развитию творческих способностей обучающихся с помощью дистанционных образовательных технологий. Автор подробно останавливается на возможностях дистанционных образовательных технологий для развития творческого мышления в процессе обучения иностранным языкам. Особое внимание в статье уделено особенностям творческих заданий
Abstract (in another language): The article deals with the development of students’ creative abilities through distance learning technologies. The author dwells on the opportunities provided by distance learning technologies to develop creative thinking in foreign language teaching. Much attention is given to the peculiarities of creative tasks
Description: Раздел 3. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков и литературы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314344
ISBN: 978-985-881-594-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
228-232.pdf625,14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.