Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/314327
Title: | Цели иноязычного образования в контексте профессионального воспитания будущих юристов-международников |
Other Titles: | Foreign language study goals in the context of professional education of future international lawyers / I. A. Niapomniashchykh |
Authors: | Непомнящих, И. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 21–22 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 149-154. |
Abstract: | В статье рассматривается проблема соотношения целей иноязычного образования с целью профессионального воспитания будущих юристов-международников. При изучении иностранных языков происходит формирование этико-правовой позиции будущего специалиста через познавательный, воспитательный, учебный и развивающий аспекты иноязычного образования |
Abstract (in another language): | The article examines the problem of the relationship between the goals of foreign language education and the professional education of future international lawyers. When studying foreign languages, the ethical and legal position of the future specialist is formed through the cognitive, educational, academic and development aspects of foreign language education |
Description: | Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/314327 |
ISBN: | 978-985-881-594-3 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2024. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
149-154.pdf | 543,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.