Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/314319
Title: | Опыт разработки модуля «Высшее образование» на платформе «Английский пациент» |
Other Titles: | Lessons learnt from developing a module on the topic of higher education on the English Patient educational platform / N. V. Aksenova, D. V. Shepetovsky |
Authors: | Аксёнова, Н. В. Шепетовский, Д. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 21–22 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 103-109. |
Abstract: | Данная статья посвящена опыту совместной с носителем языка разработки модуля для платформы «Английский пациент» по теме «Высшее геологическое образование в США и России» для студентов, изучающих геологию. Дан общий обзор возможностей платформы. Анализируются особенности данной платформы, ставшие актуальными при разработке обучающего модуля |
Abstract (in another language): | This paper discusses lessons learnt from developing a short module for the English Patient educational platform considering higher geological education in the US and in Russia. A general overview of platform features is given. Peculiarities of working with the platform that appeared during the development of the module are brought to light |
Description: | Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/314319 |
ISBN: | 978-985-881-594-3 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2024. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
103-109.pdf | 597,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.