Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314319
Title: Опыт разработки модуля «Высшее образование» на платформе «Английский пациент»
Other Titles: Lessons learnt from developing a module on the topic of higher education on the English Patient educational platform / N. V. Aksenova, D. V. Shepetovsky
Authors: Аксёнова, Н. В.
Шепетовский, Д. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 21–22 марта 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 103-109.
Abstract: Данная статья посвящена опыту совместной с носителем языка разработки модуля для платформы «Английский пациент» по теме «Высшее геологическое образование в США и России» для студентов, изучающих геологию. Дан общий обзор возможностей платформы. Анализируются особенности данной платформы, ставшие актуальными при разработке обучающего модуля
Abstract (in another language): This paper discusses lessons learnt from developing a short module for the English Patient educational platform considering higher geological education in the US and in Russia. A general overview of platform features is given. Peculiarities of working with the platform that appeared during the development of the module are brought to light
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/314319
ISBN: 978-985-881-594-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
103-109.pdf597,47 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.