Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/313867
Title: Электронный учебно-методический комплекс как фактор повышения эффективности усвоения дисциплины «Безопасность жизнедеятельности человека»
Other Titles: Electronic educational and methodological complex as a factor in increasing the efficiency of mastering the discipline “Human life safety” / E. A. Rassokhina
Authors: Рассохина, Е. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Формирование культуры безопасности жизнедеятельности и здорового образа жизни студенческой молодежи : материалы III Международной научно-практической заочной конференции, 21–22 марта 2024 г., Минск, Беларусь / БГУ, Фак. социокультурных коммуникаций, Каф. экологии человека ; [редкол.: И. В. Пантюк (отв. ред.) и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 213-215.
Abstract: В современном образовании электронные технологии играют ключевую роль в повышении качества обучения. Одним из важных инструментов, способствующих более эффективному усвоению дисциплин, является электронный учебно-методический комплекс (ЭУМК). Этот инновационный подход к обучению предоставляет преподавателям и студентам множество возможностей для улучшения образовательного процесса
Abstract (in another language): Electronic technologies play a key role in improving the quality of learning in modern education. One of the important tools that promotes more effective mastery of disciplines is the electronic educational and methodological complex (EEMK). This innovative approach to teaching provides teachers and students with many opportunities to improve their educational experience
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/313867
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Number, date deposit: № 009011062024, Деп. в БГУ 11.06.2024
Appears in Collections:2024. Формирование культуры безопасности жизнедеятельности и здорового образа жизни студенческой молодежи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
213-215.pdf215,63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.