Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312389
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLi Siting
dc.date.accessioned2024-05-17T07:55:38Z-
dc.date.available2024-05-17T07:55:38Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБизнес-пульс : II Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 10 ноября 2023 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 277-280.
dc.identifier.isbn978-85-7214-81-5
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/312389-
dc.descriptionСекция 4. Тренды маркетинга 2023
dc.description.abstractE-commerce is becoming an important channel for Chinese consumers’ daily shopping. The convenience and cheapness of online shopping are deeply rooted in people’s hearts. Based on the development process of online shopping in my country, the first online shopping mainly took place on C2C platforms such as eBay and Taobao. As the most representative platform among existing e-commerce platforms, Pinduoduo integrates mobile e-commerce and social elements very well. This article first explains the background of the study, its content and significance, then analyzes the problems existing in Pinduoduo’s marketing strategy, analyzes these problems and proposes appropriate countermeasures, and finally draws conclusions in an attempt to help the Pinduoduo platform improve and optimize the existing social marketing strategy
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : Институт бизнеса БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.titleB2C Marketing trends – marketing strategy analysis Pinduoduo
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2023. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
277-280.pdf362,76 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.