Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312379
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZubareva, U.
dc.contributor.authorStepina, V.
dc.contributor.authorKalinnikava, A.
dc.date.accessioned2024-05-17T07:55:37Z-
dc.date.available2024-05-17T07:55:37Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБизнес-пульс : II Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 10 ноября 2023 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 248-251.
dc.identifier.isbn978-85-7214-81-5
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/312379-
dc.descriptionСекция 4. Тренды маркетинга 2023
dc.description.abstractThis scientific work examines a well-structured analysis of aggressive marketing strategies, illustrating the negative consequences for consumers and society at large. The researchers employ a range of methodologies to support their claims, while also suggesting ethical alternatives to mitigate these adverse effects. But given how subjective it is to define aggression in marketing, this study might benefit even more from include a variety of viewpoints in order to provide a more comprehensive picture
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : Институт бизнеса БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.titleThe effectiveness of aggressive marketing strategy in today’s business landscape
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2023. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
248-251.pdf668,15 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.