Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/310577
Title: | Повышение квалификации педагогических работников в дистанционной форме как отражение инновационных процессов в разработке модели дистанционного образования |
Other Titles: | Pedagogical staff continuing professional development as a reflection of innovation processes in the development of a distance education models / N. Radzevich |
Authors: | Радевич, Н. К. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы II Междунар. науч.-практ. конференции, Минск, 16 ноября 2023 г. / БГУ, Каф. педагогики и проблем развития образования ; [редкол.: Г. В. Пальчик (гл. ред.) и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – 462-468. |
Abstract: | Автор поднимает вопрос внедрения трехмерной модели дистанционного образования в систему повышения квалификации педагогических работников. В статье рассматриваются существующие модели повышения квалификации и предлагается новая трехмерная модель повышения квалификации педагогических работников и ее внедрение в рамках учебной программы повышения квалификации |
Abstract (in another language): | The author raises the issue of introducing a three-dimensional model of distance education into the system of pedagogical staff continuing professional development. The article examines existing models and proposes a new three-dimensional model of distance continuing professional development for pedagogical staff and its implementation within the framework of the curriculum |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/310577 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Number, date deposit: | № 011619122023, Деп. в БГУ 19.12.2023 |
Appears in Collections: | 2023. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
462-468.pdf | 545,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.