Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/310577
Title: Повышение квалификации педагогических работников в дистанционной форме как отражение инновационных процессов в разработке модели дистанционного образования
Other Titles: Pedagogical staff continuing professional development as a reflection of innovation processes in the development of a distance education models / N. Radzevich
Authors: Радевич, Н. К.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы II Междунар. науч.-практ. конференции, Минск, 16 ноября 2023 г. / БГУ, Каф. педагогики и проблем развития образования ; [редкол.: Г. В. Пальчик (гл. ред.) и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – 462-468.
Abstract: Автор поднимает вопрос внедрения трехмерной модели дистанционного образования в систему повышения квалификации педагогических работников. В статье рассматриваются существующие модели повышения квалификации и предлагается новая трехмерная модель повышения квалификации педагогических работников и ее внедрение в рамках учебной программы повышения квалификации
Abstract (in another language): The author raises the issue of introducing a three-dimensional model of distance education into the system of pedagogical staff continuing professional development. The article examines existing models and proposes a new three-dimensional model of distance continuing professional development for pedagogical staff and its implementation within the framework of the curriculum
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/310577
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Number, date deposit: № 011619122023, Деп. в БГУ 19.12.2023
Appears in Collections:2023. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
462-468.pdf545,48 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.