Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/310571
Title: Актуальные теоретические и практические аспекты формирования дизайнера
Other Titles: Current theoretical and practical aspects of the formation of a designer / S. V. Plavskaya, A. V. Leshkevich
Authors: Плавская, С. В.
Лешкевич, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы II Междунар. науч.-практ. конференции, Минск, 16 ноября 2023 г. / БГУ, Каф. педагогики и проблем развития образования ; [редкол.: Г. В. Пальчик (гл. ред.) и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – 429-432.
Abstract: Дизайн играет огромную роль в современном мире. От дизайна интерьера и одежды до дизайна веб-сайтов и графики, дизайнеры являются ключевыми фигурами, определяющими внешний вид и функциональность продуктов и услуг. Таким образом, профессия дизайнера стала невероятно востребованной, и формирование дизайнера становится важной задачей образования и обучения. В данном материале рассмотрим теоретические и практические аспекты формирования дизайнера
Abstract (in another language): Design plays a huge role in the modern world. From interior design and clothing to website design and graphics, designers are the key figures determining the appearance and functionality of products and services. Thus, the profession of a designer has become incredibly popular, and the formation of a designer becomes an important task of education and training. In this article, we will consider the theoretical and practical aspects of the formation of a designer
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/310571
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Number, date deposit: № 011619122023, Деп. в БГУ 19.12.2023
Appears in Collections:2023. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
429-432.pdf534,2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.