Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/310544
Title: | Проектирование метапредметного учебного курса «Пробация» для студентов учреждений среднего профессионального и высшего образования Российской Федерации |
Other Titles: | Design of a meta-subject training course “Probation” for students of secondary vocational and higher education institutions of the Russian Federation / V. O. Korop |
Authors: | Короп, В. О. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы II Междунар. науч.-практ. конференции, Минск, 16 ноября 2023 г. / БГУ, Каф. педагогики и проблем развития образования ; [редкол.: Г. В. Пальчик (гл. ред.) и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – 284-289. |
Abstract: | В статье приводится проект метапредметного учебного курса «Пробация», предназначенного для студентов учреждений среднего профессионального и высшего образования. Подчеркивается актуальность освоения данного курса будущими специалистами сферы социального обслуживания и будущими сотрудниками правоохранительных органов, отмечаются основные результаты освоения курса |
Abstract (in another language): | The article presents a project of a meta-subject training course “Probation”, intended for students of secondary vocational and higher education institutions. The relevance of mastering this course by future specialists in the field of social services and future law enforcement officers is emphasized, and the main results of mastering the course are noted |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/310544 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Number, date deposit: | № 011619122023, Деп. в БГУ 19.12.2023 |
Appears in Collections: | 2023. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
284-289.pdf | 749,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.