Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309408
Title: Влияние графического дизайна на рекламу
Other Titles: The role of graphic design in advertising / P. S. Yankovskaya
Authors: Янковская, П. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 13 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), А. А. Королёва, Б. Н. Паньшин. – Минск : БГУ, 2023. – С. 801-803.
Abstract: В современно мире стремительно возрастает роль и влияние графического дизайна как одной из важнейших частей мира рекламы и маркетинга. В статье рассмотрены преимущества использования графического редактора Figma, а также его влияние на рекламу
Abstract (in another language): In today's world the role and influence of graphic design as one of the most important parts of the advertising and marketing world is rapidly increasing. The article discusses the benefits of using the Figma graphic editor, as well as its impact on advertising
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309408
ISBN: 978-985-881-547-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
801-803.pdf333,07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.