Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309283
Title: Аналитика базы клиентов маркетплейса (на примере Вайлдберриз)
Other Titles: Analytics of the marketplace customer base (by the example of Wildberries) / K. A. Kuleshova
Authors: Кулешова, К. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 13 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), А. А. Королёва, Б. Н. Паньшин. – Минск : БГУ, 2023. – С. 394-396.
Abstract: В статье рассмотрена крупнейший интернет-магазин в СНГ – Wildberries. На его примере показаны стратегии и способы аналитики целевой аудитории, такие как Customers Relationship Management и BI-решение Tableau. В тексте приведена таблица с финансовым отчётом за 2020-2022 гг., которая наглядно показывает рост прибыли и убытков маркетплейса
Abstract (in another language): The article examines the largest online store in the CIS – Wildberries. His example shows strategies and methods for target audience analytics, such as Customers Relationship Management and the Tableau BI solution. The text contains a table with financial reports for 2020, 2021 and 2022, which clearly shows the growth of profits and losses of the marketplace
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309283
ISBN: 978-985-881-547-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
394-396.pdf320,54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.