Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308226
Заглавие документа: China's Cultural Heritage in the Formation of the Country's Tourism Brand : abstract of master's thesis / Lu Yifan ; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Irina I. Kalachova
Другое заглавие: Медийные ресурсы Беларуси в формировании образа и имиджа Китая : аннотация магистерской диссертации / Лу Ифань ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Калачёва И.И.
Авторы: Lu, Yifan
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Дата публикации: 30-сен-2023
Издатель: Минск : БГУ
Аннотация: The purpose of the paper is to discuss the tourism development of traditional cultural sites in China, analyze the overall tourism industry situation after China's full re-opening after the COVID-19 epidemic, study the preservation of cultural heritage and the protection of normative documents, analyze the main objects of historical and cultural heritage, and present the survey results of 228 respondents.
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308226
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2023

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
LU YIFAN ffsn an eng.pdf11,27 kBAdobe PDFОткрыть
LU YIFAN ffsn an ru.pdf274,18 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.