Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308207
Title: Коммуникационная стратегия бренда Geely на белорусском и китайском рынках
Other Titles: Communication strategy of the Geely brand in the Belarusian and Chinese markets / Xu Qi
Authors: Сюй Ци
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Комплексное изучение отдельных стран и регионов
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журнал Белорусского государственного университета. Журналистика = Journal of the Belarusian State University. Journalism. – 2023. – № 2. – С. 20-23
Abstract: Рассматривается коммуникационная стратегия бренда Geely в Беларуси и Китае. Определяются ее цели (получение дополнительных конкурентных преимуществ на внутреннем и внешнем рынках, повышение экономической эффективности производства, а также реализация продукции).
Abstract (in another language): The communication strategy of the Geely brand in Belarus and China is considered. Its goals are defined (obtaining additional competitive advantages in the domestic and foreign markets, increasing the economic efficiency of production, as well as selling products).
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308207
ISSN: 2788-6638
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023, №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-23.pdf380,54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.