Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308187
Title: Цифровая трансформации в сфере социальной рекламы : аннотация дипломной работы / Тараданчик Максим Александрович ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Калачёва И.И.
Other Titles: Digital Transformation in the Field of Social Advertising : abstract of graduate thesis / Maxim A. Taradanchik ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Irina I. Kalacheva
Authors: Тараданчик, Максим Александрович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель работы – раскрытие изменений, происходящих в сфере социальной рекламы в условиях цифровой трансформации.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308187
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТАРАДАНЧИК МА ffsn an ru.pdf266,67 kBAdobe PDFView/Open
TARADANCHIK MA ffsn an eng.pdf10,28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.