Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308181
Title: Коммуникативная стратегия продвижения продуктового бренда : аннотация дипломной работы / Петровская Елизавета Дмитриевна ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Калачева И.И.
Other Titles: Communication Strategy for Promotion of the Product Brand : abstract of graduate thesis / Elisaveta D. Petrovskaya ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Irina I. Kalacheva
Authors: Петровская, Елизавета Дмитриевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – разработать модель коммуникативной стратегии продвижения продуктового бренда.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308181
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕТРОВСКАЯ ЕД ffsn an ru.pdf270,74 kBAdobe PDFView/Open
PETROVSKAYA ED ffsn an eng.pdf116,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.