Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308177
Title: Стратегия продвижения белорусского бренда одежды : аннотация дипломной работы / Меркулова Ольга Александровна ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Красковская Д.С.
Other Titles: Strategy of Promoting the Belarusian Clothing Brand: abstract of graduate thesis / Olga A. Merkulova ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Darya S. Kraskovskaya
Authors: Меркулова, Ольга Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель работы – составление smm- стратегии для бренда белорусской одежды «8 марта».
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308177
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕРКУЛОВА ОА ffsn an ru.pdf272,62 kBAdobe PDFView/Open
MERKULOVA ОА ffsn an eng.pdf181,69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.