Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306433
Title: Развитие компанией Geely Auto Group модели корпоративной коммуникации в условиях цифровой трансформации
Other Titles: Development of a corporate communication model in the conditions of digital transformation at Geely Auto Group / Xu Qi
Authors: Сюй Ци
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2023
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2023: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 25-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 22 лістап. 2023 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2023. – С. 485-488.
Abstract: Рассматривается развитие моделей корпоративной коммуникации в условиях цифровой трансформации на примере компании Geely Auto Group. Предложена модель, суть которой заключается во внедрении цифровых инструментов непосредственно на уровне бизнес-процессов
Abstract (in another language): The development of corporate communication models in the context of digital transformation is considered by the example of Geely Auto Group. The essence of the proposed model is the introduction of digital tools directly at the level of business processes
Description: Частка І. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306433
ISBN: 978-985-881-548-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Журналістыка – 2023: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
485-488.pdf333,2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.