Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306423
Title: PR-коммуникации белорусских брендов в контексте межкультурных коммуникаций
Other Titles: PR communications of Belarusian brands in the context of intercultural communications / A. I. Basova, E. P. Krapivnaya
Authors: Басова, А. И.
Крапивная, Е. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2023
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2023: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 25-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 22 лістап. 2023 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2023. – С. 450-454.
Abstract: Дается общая оценка брендов и инструментов их создания. Рассматриваются особенности стратегий при расширении брендов на зарубежные рынки, а также анализируются элементы маркетинговых коммуникаций в аспекте их продвижения
Abstract (in another language): A general assessment of brands and tools for their creation is given. The features of strategies for expanding brands to foreign markets are considered, as well as the elements of marketing communications in the aspect of their promotion are analyzed
Description: Частка І. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306423
ISBN: 978-985-881-548-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Журналістыка – 2023: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
450-454.pdf426,46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.