Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305035
Title: Проблема создания недобросовестной рекламы
Other Titles: The problem of creating dishonest advertising / N. V. Fadeeva
Authors: Фадеева, Н. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 60-летию со дня рождения В. Р. Вашкевича, Минск, 5–6 окт., 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Беляев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 240-242.
Abstract: В данной работе исследуется проблема недобросовестной рекламы в Российской Федерации, ее общественные последствия и необходимость этических соображений в рекламной деятельности. Исследование подчеркивает важность профессиональной этики в рекламе и роль образования в формировании этих этических норм с особым акцентом на правовую основу, обозначенную Федеральным законом от 13.03.2006 № 38-ФЗ «О рекламе»
Abstract (in another language): This paper explores the problem of dishonest advertising in the Russian Federation, its societal consequences and the need for ethical considerations in advertising activities. The study emphasizes the importance of professional ethics in advertising and the role of education in the formation of these ethical standards, with special emphasis on the legal framework provided by the Federal Law of 13.03.2006 No. 38-FZ «On Advertising»
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305035
ISBN: 978-985-881-527-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
240-242.pdf277,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.