Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305014
Title: О формировании имиджа города в социальных медиа
Other Titles: On the formation of the city’s image in social media / K. V. Mrug
Authors: Мруг, К. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 60-летию со дня рождения В. Р. Вашкевича, Минск, 5–6 окт., 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Беляев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 161-163.
Abstract: Задача формирования имиджевых характеристик города становится все более актуальной в связи со стремительным развитием информационно-коммуникационных технологий. Массовая коммуникация сегодня не ограничена традиционными СМИ, не меньшую роль играют социальные медиа. Рассматриваются вопросы функционирования имиджа города в социальных медиа
Abstract (in another language): The problem of forming the city’s image characteristics is becoming increasingly important due to the rapid development of information and communication technologies. Mass communication today is not limited to traditional media, social media play an equally important role. The issues of functioning of the city’s image in social media are considered
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305014
ISBN: 978-985-881-527-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
161-163.pdf310,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.