Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/304994
Title: Коммуникационные стратегии в кризисных ситуациях в медиаиндустрии
Other Titles: Communication strategies in crisis situations in the media industry / M. A. Kozlov, E. M. Elovaya
Authors: Козлов, М. А.
Еловая, Е. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 60-летию со дня рождения В. Р. Вашкевича, Минск, 5–6 окт., 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Беляев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 88-92.
Abstract: Рассмотрены определения кризиса, кризисной коммуникации и антикризисных коммуникаций. Рассмотрены кризисы таких брендов как, «TESS», «Джонсон и Джонсон». Даны рекомендации по выходу компаний из кризисных ситуаций
Abstract (in another language): The definitions of crisis, crisis communication and anti-crisis communications are considered. The crises of such brands as, «TESS», «Johnson and Johnson» are considered. Recommendations for overcoming the crisis are given
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/304994
ISBN: 978-985-881-527-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88-92.pdf339,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.