Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303409
Title: МИФОПОЭТИЧЕСКИЕ ТРАДИЦИИ В КОММУНИКАЦИИ КИТАЙСКИХ БРЕНДОВ : аннотация (реферат) магистерской работы / Яо Вэньчжэнь ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Синькова Л. Д.
Authors: ЯО Вэньчжэнь
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования заключается в выявлении основных особенностей функционирования мифопоэтических традиций, которые используются в процессах коммуникации для продвижения китайских брендов.
Abstract (in another language): The purpose of the work is to identify the main features of the functioning of mythopoetic traditions that are used in communication processes to promote Chinese brands.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303409
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яо Вэньчжэнь.pdf165,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.