Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303407
Title: ТЕХНОЛОГИИ ФОРМИРОВАНИЯ И ПРОДВИЖЕНИЯ БРЕНДА (на примере деятельности компании Huawei) : аннотация (реферат) магистерской работы / Юань Мивэй ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Баранова Е. В.
Authors: ЮАНЬ Минвэй
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования является определение конкретной ситуации, обобщение и анализ проблем управления имиджем и маркетинговых стратегий современных предприятий с помощью крупных известных компаний, в которых доминирует Huawei.
Abstract (in another language): The aim of the study is to identify a specific situation, generalize and analyze the problems of image management and marketing strategies of modern enterprises with the help of large well-known companies dominated by Huawei.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303407
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юань Минвэй.pdf191,73 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.