Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303405
Title: КУЛЬТУРНЫЕ ПАТТЕРНЫ В РЕКЛАМНЫХ КАМПАНИЯХ КИТАЙСКИХ БРЕНДОВ НА ВНУТРЕННЕМ И МЕЖДУНАРОДНОМ РЫНКАХ : аннотация (реферат) магистерской работы / Чэнь Цзяи ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Петкевич В. М.
Authors: ЧЭНЬ Цзяи
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – выявить и дифференцировать культурные паттерны в рекламных кампаниях китайских брендов на внутреннем и международном рынках.
Abstract (in another language): The aim of the study is to identify and differentiate cultural patterns in the advertising campaigns of Chinese brands in the domestic and international markets.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303405
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чэнь Цзяи.pdf172,02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.