Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303397
Title: РЕКЛАМНАЯ И PR-КОММУНИКАЦИЯ: ТЕРМИНОЛОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ : аннотация (реферат) магистерской работы / Чжан Юньсинь ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Лукьянюк Ю. Н.
Authors: ЧЖАН Юньсинь
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Целью работы явилось исследование терминологического аспекта рекламной и PR-коммуникации.
Abstract (in another language): The aim of the work was to study the terminological aspect of advertising and PR-communication.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303397
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чжан Юньсинь.pdf159,37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.