Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303387
Title: КОММУНИКАЦИЯ КИТАЙСКИХ БРЕДОВ НА МЕЖДУНАРОДНЫХ РЫНКАХ : аннотация (реферат) магистерской работы / Хуан Инда ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Конев Е. Ф.
Authors: ХУАН Инда
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – выявить характерные особенности межкультурной коммуникации китайских брендов на международных рынках и перспективные направления ее активизации.
Abstract (in another language): The aim of the study is to identify the characteristic features of intercultural communication of Chinese brands in international markets and promising areas of its activation.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303387
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хуан Инда.pdf154,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.